28.06.2014

wczorajszy spacer

Cieszę się, że wczoraj było zakończenie roku szkolnego i nie trzeba przez dwa miesiące tam chodzić. Odliczanie do wakacji uznaję za zakończone! Czy jestem zadowolona ze świadectwa? Szczerze mówiąc wolę nie chwalić się swoją średnią, powiem tylko tyle, że cieszę się że zdałam bo w końcu to jest najważniejsze. Mam nadzieję, że Wy również jesteście zadowoleni ze swojego świadectwa. Teraz pozostaje nam cieszyć się wolnością. Także życzę Wam wszystkim udanych i mile spędzonych wakacji!

Po zakończeniu roku poszłam z Celiną do pizzerii, a potem przyjechałam do domu. Mam kilka zdjęć z zakończenia, ale chyba nie wolno mi ich tu publikować, ponieważ nie ma mnie na nich, są tylko moi znajomi. Pod wieczór, kiedy był piękny zachód słońca wzięłam aparat i poszłam przejść się pod las. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, a niektóre możecie zobaczyć niżej. 
Takie zdjęcie chciałam mieć od zawsze, w końcu się doczekałam...

Założyłam sobie również nowy fanpage Amatorsko - fotografia, będę dodawać tam zdjęcia mojego autorstwa, jeśli spodobają Wam się moje zdjęcia to nie obrażę się kiedy klikniecie 'lubię to' :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Ja też jestem zadowolona, że w końcu są te upragnione wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Upragnione wakacje już są! Śliczne zdjęcia kochana
    może wspólna obserwacja, jak coś odezwij się u mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się cieszę z wakacji, z resztą jak każdy.
    Cudowne zdjęcia.

    http://grumpyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie wakacje! <3 piekne zdjęcia

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej piękne to 3 zdj. :) zaraz chętnie odwiedzę Twojego fejsa i instagrama, aa przy okazji zapraszam do mnie @ikakufelek :))
    Obserwujemy :) I jeśli spodoba Ci się nasz blog to będzie nam bardzo miło jeśli zrobisz to samo :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, oczywiście zalajkowałam stronę :)
    Udanych wakacji! :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - zaobserwuj lub skomentuj! :)
    http://sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne zdjęcia :) udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tych zdjęciach czuć wakacje! Swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia ! 3 jest jak z jakiegoś filmu ;)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz- jeśli Ci się spodoba :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję i Wzajemnie ! ;) heh ja też byłem z kolegami w pizzerii xD ps. prześliczne zdjęcia *o* pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę brata mojego Nikonka :D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
Czytam wszystkie komentarze, za każdy bardzo dziękuję ♥