26.06.2014

o krok dalej...

Wczoraj w notce pisałam, że macie trzymać kciuki natomiast nie pisałam dlaczego. Teraz mogę Wam napisać dlaczego o to prosiłam. Od bardzo długiego czasu marzyłam o lustrzance, ale nie było to pewne na sto procent czy ją dostanę. Dzisiaj właśnie pojechałam z mamą do sklepu po moją pierwszą w życiu lustrzankę! Jestem taka szczęśliwa, zwykły aparat cyfrowy mi już nie wystarczał i musiałam pójść o krok dalej, ponieważ bardzo lubię robić zdjęcia. Aparat dostałam z okazji moich osiemnastych urodzin, które mam dopiero w sierpniu ale umówiłam się z mamą, że da mi go teraz, ale w zamian za to nie będę miała robionej osiemnastki na sali. Niby nic takiego, a taka radość! Teraz na blogu będzie pojawiać się o wiele więcej zdjęć :) Niżej możecie podziwiać moje pierwsze zdjęcia robione lustrzanką jaką jest Nikon D3100 zawsze mogły być lepsze te zdjęcia, no ale dopiero się uczę.
Co myślicie o tych zdjęciach?
dobranoc :*

6 komentarzy:

  1. No to czas na dużo nowych zdjęć :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to gratuluję. Pamiętam jak ja się cieszyłam z mojej lustrzanki, tyle że ja mam nikon D5100 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się niestety nie udało uzbierać pieniędzy :(
    Nie wiem, czy wiesz, ze mam nowego bloga, więc zapraszam na zapas
    http://wildelight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zdjęcia kwiatów!

    +z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
Czytam wszystkie komentarze, za każdy bardzo dziękuję ♥